Ikasleen ekarpenak

20/10/09

Hezkuntzan, teknologia berrien erabileraren alde onak eta txarrak


Geroz eta hurbilago daukagu mundu edota gizarte digitalizatua. Teknologia berriak izugarrizko indarra hartzen doaz gure eguneroko bizitzan eta zer esanik ez hezkuntza munduan. Baina, gelako jardunerako eta ikaslearen ikaskuntzarako egokiak al dira baliabide teknologiko hauek?

Guk uste dugu, baliabide teknilogikoen ondorio positiboak edo negatiboak, betiere, ematen zaion erabileraren araberakoak direla. Adibidez, egia da, interneten bitartez informazio ugari eta ezberdina (ludikoa, hezigarria, albisteak...) eskuratzeko aukera dutela ikasleek. Hau oso positiboa da ikaslearentzat, baina askotan, informazio zaharkitua eta gaizki dagoena ere agertzen zaigu gure begien aurrean eta ez gara gai hau ezberdintzeko. Horregatik, honen inguruko jakintza ondo garatzea garrantzitsua iruditzen zaigu ikasleek informazio egokia eskuratu dezaten.
Euskararen egoerak ere kezkatzen gaitu gai honen inguruan. Aipatu dugun moduan, interneten informazio ugari dugu, baina euskaraz, zenbat informazio eta baliabide aurkitu ditzazkegu? Oso gutxi. Egia da pixkanaka pixkanaka euskara ere bere bidea irekitzen ari dela mundu digital honetan, baina egia da ere, oraindik lan asko geratzen dela jorratzeko. Teknologia berri hauek euskararen onerako badira, ondorio positiboak izango ditu haurraren garapenean. Aldiz, euskarraren kalterako bada eta honek protagonismo gutxi badu, ondorio txarrak izango ditu.

Erabileraren alde onei eta txarrei buruz gehiago irakurtzeko klikatu hemen

1 comentario:

  1. Ok. Nire ustez... diskurtsoa ezin da ONA-TXARRA poloekin geratu... askoz sakonagoa da eta atzera egiteko modurik ez dago... Informazio gizarte honetan behintzat. !!!

    ResponderEliminar