Ikasleen ekarpenak

29/10/09

Teknika berriak: Webquest


Webquest larogeiko hamarkadan sortutako aktibitate didaktikoa dugu. Teknika honen bidez ikasleek gai konkretu baten inguruan ikertu beharko dute Interneten bidez. Gai konkretua esatean, argi utzi nahi dugu irakaskuntza mota hau zuzendua dela, hots, irakasleak hasieratik argi uzten du bilatu beharrekoa, ondoren ikasleei dagokie informazio horren inguruan lan egitea.

Bizitza errealean bezala, gauza guztiek izango dute bere alde ona eta alde txarra. Asko dira gure ustez teknika honen alde honak: teknika honen bidez ikasleetan sortzen diren pentsamendu prozesuak gainekoak dira beste prozesu arruntekin konparatzen baditugu. Gainera, teknika hau taldeka gauzatzen denez, lan kooperatiboa bultzatzen da eta horrela ikasleek beraien artean ikastea ahalbidetuko da. Bestalde, lan autonomoa eskatzen du eta hau kontruktibismo bezalako gaur egungo korronteekin bat etortzen denez, guztiz zuzena iruditzen zaigu.

Alde negatiboen artean behar ekonomikoak daude. Teknika honek ordenagailu multzo baten premia eskatzen du, honek dakarren behar ekonomikoarekin. Ordenagailuak erosi ezezik, mantenimenduak ere dirua eskatzen duela uste dugu.

Azkenik webquest motei buruz arituko gara. Bi dira eta iraupenarekin lotuta daude. Epe laburreko webquesta hiru klaseetan burutu daiteke, epe luzekoa, aste bat eta hilabete baten artean.

Honen inguruan zerbait gehiago jakin nahi baduzu, klikatu hemen

1 comentario: