Ikasleen ekarpenak

22/11/09

Eskola 2.0 Euskal Herrian

Gaur egun, oso ezaguna den proiektua dugu eskola 2.0. Proiektu honi esker, 5. mailako ikasleek ordenagailu propio bat izango dute eskolan. Proiektu hau, Uruguay bezalako herrialde batean 2006.urtean aplikatutako proiektua izan zen, bertan 400.000 ordenagailu banatu zituzten, ikasle bakoitzarentzat bat. Proeiktu honek erreboluzio bat ekarri zuen herrialde horretan, zeren ordenagailuak emateko esfortsuaz aparte, Uruguayko azken herri txikienera ere iritsi behar ziren ordenagailu hauek, irakasleak preparatu behar ziren, etab.



Uruguayko eredu honekin, Euskal Herrian gainera datorkiguna ikus dezakegu. Nire ustez, haurrak ordenagailuak erabiltzen jakitea oso beharrezkoa da eta irakasteko baliabide bezala erabiltzea ideia zoragarria iruditzen zait, baina Euskal Herria proiektuari aurre egiteko gai da? maisu-maistra guztiak kapaz al dira ordenagailuen bidez klaseak emateko?
Otsailetik aurrera jarriko den proiektu hau, hanka motz dagoela uste dut, eta nahiz eta proiektuaren helburua ona izan (ordenagailuak irakasteko baliabide gisa erabiltzea), maisu-maistra guztiak proeiktu honi aurre egiteko gai ez direla uste dut, formakuntza bat behar dutela uste dut.

Beraz, proiektu honen emaitza positiboak dudatan jartzen ditut, irakasle guztiak otsailerako formatzea ezinezkoa ikusten baitut. Hala ere, etorkizunean irakasle hauek formatzen direnean, emaitzak positiboak izango direla uste dut.


Uruguayko ereduari buruz informazio gehiago nahi izanez gero, KLIKATU HEMEN

No hay comentarios:

Publicar un comentario