Ikasleen ekarpenak

1/9/10

Teknologia berriak eta errendimendua


Orain arte bazeuden teknologia berriek hezkuntzan duten efizientziaren inguruan dudak zituzten pertsonak, baina, sei urte luzetan zehar, Madrilgo bi irakasle, hau guztiz egia dela frogatzen saiatu dira. Denbora tarte horretan, teknologia berriak matematikaren ikaskuntzara aplikaturik dauzkaten onurak frogatzen saiatu dira, eta baita lortu ere. Izan ere, teknologia berrien aplikazioaren ondorioz %24,39ko hobekuntza ikusi ahal izan baita.
Esperimentu hau aurrera eramateko Madrilgo 19 eskola ezberdineko 1822 ikasle erabili dira. Zentro bakoitzean, talde batek astean behin hainbat programa matematiko erabiliz lantzen zituen matematikak eta besteak ez. Bi taldeek irakasle bera edukirik. Talde “informatizatuak” bi azterketa burutu zituen: bata idatzizkoa eta bestea ordenagailuz egina. Bi frogak behatu ezkero errendimendua %24,39an hobetu zela ikusi ahal izan zen eta, hala ere, idatzizko froga bakarrik harturik errendimendua %11,2an igo zela ikusi zen. Ez zen hau gertatu informatizatu gabe zeuden ikasleekin.
Esperimentua burutu duten irakasleen arabera, portzentai hauek Europako eskoletako matematika mailarekin alderatuz gero, Espainia 3.postuan kokatuko litzateke, baina horretarako bide luzea geratzen da.
Dena den, irakasle hauen ustez frogaturik gelditu da, nola teknologia berriak ikasketei aplikaturik eta behar bezala gidaturik, errendimendua hobetzen duten. Gainera, irakasleek formazio egokia jaso behar dutela eta prestatzen hasi behar direla diote, honela teknologia berrien gidari egokiak izan daitezen. Bide hau jarraitzeko nahiarekin, irakasle hauek DBH-ko matematikako eduki guztiak mailaka lantzeko diseinatutako zenbait programa informatiko landu dituzte. Honetaz gain,eduki horien barruan, Derive (aritmetikarako), Cabri (geometriarako) eta Excel (estatistika eta probabilitatearentzako) programak nola erabiltzen diren ere erakusten dute.
Proiektu honi buruz gehiago jakin nahi ezkero, bisitatu:

No hay comentarios:

Publicar un comentario